Vállalkozásoknak Könyvelőknek
BLOG KATEGÓRIÁK

2021. október 1.-től az OTP Bank keretein belül működik az eBIZ

2021. szeptember 30.
Olvasási idő: 4 perc

Mostantól az OTP Bank biztosítja az eBIZ szolgáltatás működtetését. Azok az eBIZ ügyfelek, akik elfogadták szeptember 30-ig az új ÁSZF-et, a szolgáltatást változatlan feltételekkel használhatják a banki integrációt követően is.

Magyarország legnagyobb bankjaként az OTP olyan hátteret ad az eBIZ-nek, amellynek köszönhetően tovább erősödnek a rendszer alapjai, és a folyamatosan bővülni fog az elérhető funkciók köre.

Mire érdemes figyelni az eBIZ-t használó ügyfeleinknek?

Azoknak az eBIZ ügyfeleknek, akik szeptember 30-áig elfogadták az új Általános Szerződési Feltételeket a banki integráció lényegi változást nem jelent, október 1-től immáron az OTP Bank ügyfeleiként használhatják az eBIZ-t az integrációt követően is. Még azok az elérhetőségek sem változnak, amelyeken az alkalmazással kapcsolatos kérdéseket és egy észrevételeket jelezni lehet.

Az eBIZ Kft helyett októbertől az OTP Bank biztosítja a szolgáltatást, emiatt változnak a szolgáltató számlázási adatai is. Fontos felhívni a figyelmet arra, hogy 2021 októbertől módosul az a bankszámlaszám, amelyre az előfizetési díjat utalni kell. Az új számlaszám: 11780005-55555768. Ez az információ természetesen a kiállított számlán is szerepelni fog. Nagyon fontos, hogy csak a 2021. október 1. után kiállított számlák esetében kell az új bankszámlaszámra utalni. Az ezt megelőzően kiállított számláknálmég a régi (az adott számlán szereplő) bankszámlaszámra kell utalni.

Azok az ügyfelek, akik október 1.-ig nem fogadták el az új ÁSZF-et

Akik nem fogadták el az új ÁSZF-et, azoknak 2021. október 1. követően már nem lesz elérhető az eBIZ fiókjuk. Amennyiben valaki szeretné újraaktiválni fiókját, és azt az OTP Bank ügyfeleként tovább használná, lesz rá lehetősége. Ehhez elég annyi, hogy az eredeti belépési adatok megadása és a „Bejelentkezem” gombra kattintás után az cég adminisztrátor felhasználója elfogadja új ÁSZF-et.

Elolvasom az új Általános Szerződési Feltételeket

Amennyiben az eBIZ fiók újraaktiválás nem szeretnék megtenni, de szükségük lenne az eBIZ-ben található számláikra (és azokat nem mentették le a határidőt megelőzően), kérjük jelezzék ezt ügyfélszolgálatunknak az info@otpebiz.hu- emailcímen, a regisztrált emailcímükről küldött levélben, azonosítójuk és cégük nevének megadásával.

További kérdésed, észrevételed van? Fordulj hozzánk bizalommal az alábbi elérhetőségeken: info@otpebiz.hu vagy +36 1 366 6567

 

LEGFRISSEBB
Egyéb, Hasznos

Október 1-től az OTP Bank biztosítja az eBIZ szolgáltatást

Egyéb, Frissítés, Funkció, Hasznos

Kezeld könnyen utalásaid az eBIZ-ből

Egyéb, Frissítés, Funkció, Hasznos

Bejövő számlák rögzítése a NAV Online számla rendszeréből

Egyéb, Frissítés, Funkció, Hasznos

Új alapokra helyezve – megújul az eBIZ

Akció, Egyéb, Hasznos

Intézd vállalkozásod pénzügyeit otthonról díjak nélkül néhány kattintással!

Egyéb, Hasznos, NAV bekötés

2021. januártól minden számla számít

Egyéb, Hasznos, NAV bekötés

NAV-ra kész számlázás az eBIZ-zel!

Egyéb, NAV bekötés

Legyél Te is NAV-ra kész!

Hasznos, NAV bekötés

Hogyan regisztráljak a NAV Online Számla rendszerébe 2020-ban?

Akció

Segítség a nehéz időkben