OTP bankszámlával nem rendelkező vállalkozások

Állíts ki díjmentesen e-számlát az eBIZ-zel!

Díjmentesen regisztrálok

Az eBIZ-zel könnyedén tudsz online számlákat kiállítani, ráadásul automatikusan megoldja helyetted a NAV adatszolgáltatást. Felejtsd el a lefűzött számlákat, tárold egy helyen, biztonságosan az eBIZ-ben! Az eBIZ jelzi, ha egy üzleti partnereddel való üzletelés kockázatossá válik (pl. felszámolás alá kerül), így könnyebben tudsz dönteni az egyes üzletek megkötéséről.

NAV-ra kész

Az eBIZ automatikusan teljesíti helyetted a kötelező NAV adatszolgáltatást.

Bővebben

Számlák tárolása

Töltsd fel bejövő számláidat, hogy időben, egy helyen meglegyen mind Neked és könyvelődnek!

Bővebben

Partnerkezelés

Az eBIZ össze van kötve az Opten-nel - Magyarország egyik legnagyobb céginformációs adatbázisával - így partnereidről naprakész információt nyerhetsz.

Nyiss vállalkozói számlát az OTP Banknál!

Ahhoz, hogy az eBIZ minden előnyét élvezni tudd, nyiss bankszámlát az OTP-nél!

Megnézem a részleteket

Fontosabb funkciók

Gyakran ismételt kérdések

Akárhány céget hozzáadhatsz a profilodhoz, nincs felső korlát. A Cégválasztó menüből tudod kiválasztani, hogy éppen melyik vállalkozásoddal kívánsz dolgozni. Így egyetlen profil alatt több cég pénzügyeit és számlázását is kezelheted.

Természetesen igen, az eBIZ rendszer megfelel az adóhatósági ellenőrzési adatszolgáltatásról szóló törvényi előírásoknak.

A NAV kapcsolat beállítása után (részletes leírás itt) az eBIZben kiállított számlák adatait automatikusan továbbítjuk a NAV-nak, amennyiben az adott számla a törvény hatálya alá tartozik.

Az adóhatósági ellenőrzéshez szükséges xml file-t néhány kattintással le lehet tölteni az eBIZ-ből a Beállításaim/NAV menüponton belül a NAV számla exportra kattintva. Amint a lekérés befejeződött, az Értesítéseim mappában megjelenik az erről szóló üzenet, innen két kattintással a felhasználó számítógépére menthető az xml file.

Fontos, hogy mivel mindig a számlázónak kell biztosítania az adatszolgáltatást a számlakiállítás pillanatában, ezért az adatszolgáltatás kizárólag az eBIZ-ből kiállított számlák esetében történik meg. A feltöltött, más számlázóból vagy számlatömbből kiállított számlák esetében nem történik adatszolgáltatás.

Igen, amennyiben OTP-s vállalkozói bankszámlával rendelkezik a céged, a számládat utalási csomagba teheted, majd aláírhatod az utalást. Utalási csomagot a SZÁMLÁIM oldalról vagy az ÁTUTALÁSOK / UTALANDÓ TÉTELEK menüből indítva tudsz összeállítani.

Nem, az eBIZ rendszerben kiállított számláid már rendelkeznek az elektronikus időpecséttel és digitális aláírással a megfelelő tanúsítványokkal, így megfelelnek a hatályos magyar jogszabályi követelményeknek.

Az eBIZ-ben kiállított elektronikus számláidat a törvényben szabályozott ideig, azaz nyolc évig archiváljuk, ez idő alatt bármikor elérhetőek lesznek számodra is, előfizetési csomagtól függetlenül.

Természetesen igen! Az eBIZ-ben kiküldött számláidhoz mellékleteket is csatolhatsz, így még kevesebb időt kell töltened az adminisztrációval. Erről bővebben itt olvashatsz.