Könyvelők

Spórolj időt magadnak!

Díjmentesen regisztrálok

Ügyfeleid pénzügyeit személyes találkozó nélkül, bárhonnan bármikor nyomon követheted, az eBIZ-ben. Ügyfeleid számára közvetlenül bekészítheted az adó- és bérjellegű utalásokat, valamint egyszerűen exportálhatod a számlákat és a banki tranzakciós adatokat, lényegesen csökkentve az adatrögzítéssel járó manuális munkát.

Online kapcsolattartás az ügyfelekkel

Az eBIZ felületén lehetőséged van véleményezni a költségszámlákat és a kiállított számlákat., így a tartalmi és formai hibázás még időben megakadályozható.

Utalási csomagok előkészítése

Ügyfeleidnek közvetlenül bekészítheted az adó- és bérjellegű utalási tételeket, és a rendezésük státuszáról is tájékozódhatsz.

Könyvelési anyagok letöltése

Egyszerűen exportálhatod az ügyfeleid által kiállított és feltöltött számlákat, valamint a banki tranzakciós adatokat és bankszámlakivonatokat, ezzel is lényegesen csökkentve az adatrögzítéssel járó időt és munkát.

Fontosabb funkciók

Gyakran ismételt kérdések

Akárhány céget hozzáadhatsz a profilodhoz, nincs felső korlát. A Cégválasztó menüből tudod kiválasztani, hogy éppen melyik vállalkozásoddal kívánsz dolgozni. Így egyetlen profil alatt több cég pénzügyeit és számlázását is kezelheted.

Természetesen igen, az eBIZ rendszer megfelel az adóhatósági ellenőrzési adatszolgáltatásról szóló törvényi előírásoknak.

A NAV kapcsolat beállítása után (részletes leírás itt) az eBIZben kiállított számlák adatait automatikusan továbbítjuk a NAV-nak, amennyiben az adott számla a törvény hatálya alá tartozik.

Az adóhatósági ellenőrzéshez szükséges xml file-t néhány kattintással le lehet tölteni az eBIZ-ből a Beállításaim/NAV menüponton belül a NAV számla exportra kattintva. Amint a lekérés befejeződött, az Értesítéseim mappában megjelenik az erről szóló üzenet, innen két kattintással a felhasználó számítógépére menthető az xml file.

Fontos, hogy mivel mindig a számlázónak kell biztosítania az adatszolgáltatást a számlakiállítás pillanatában, ezért az adatszolgáltatás kizárólag az eBIZ-ből kiállított számlák esetében történik meg. A feltöltött, más számlázóból vagy számlatömbből kiállított számlák esetében nem történik adatszolgáltatás.

Igen, amennyiben OTP-s vállalkozói bankszámlával rendelkezik a céged, a számládat utalási csomagba teheted, majd aláírhatod az utalást. Utalási csomagot a SZÁMLÁIM oldalról vagy az ÁTUTALÁSOK / UTALANDÓ TÉTELEK menüből indítva tudsz összeállítani.

Nem, az eBIZ rendszerben kiállított számláid már rendelkeznek az elektronikus időpecséttel és digitális aláírással a megfelelő tanúsítványokkal, így megfelelnek a hatályos magyar jogszabályi követelményeknek.

Az eBIZ-ben kiállított elektronikus számláidat a törvényben szabályozott ideig, azaz nyolc évig archiváljuk, ez idő alatt bármikor elérhetőek lesznek számodra is, előfizetési csomagtól függetlenül.

Természetesen igen! Az eBIZ-ben kiküldött számláidhoz mellékleteket is csatolhatsz, így még kevesebb időt kell töltened az adminisztrációval. Erről bővebben itt olvashatsz.